دلم می خواد زنگ بزنم می ترسم ناراحت بشی، می خوام اس ام اس بدم که بخدا نمی تونم فراموشت کتم، هر کاری میکنم نمیشه که بدتر هم میشه، مهربون باش!!! لطفاً ...
+ نوشته شده در سه شنبه یازدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 10:21  توسط من |
دلم می خواد زنگ بزنم می ترسم ناراحت بشی، می خوام اس ام اس بدم که بخدا نمی تونم فراموشت کتم، هر کاری میکنم نمیشه که بدتر هم میشه، مهربون باش!!! لطفاً ...
+ نوشته شده در سه شنبه یازدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 10:21  توسط من |
ما را در سایت 11- جلسه نابهنگام عشق جان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 375